Zpět

Co musíte vědět, aby jste měli úspěšný eshop

Od Petr 03.09.2016 0 Komentáře

Vytvořit úspěšný e-shop jsou hodiny, dny, ale i měsíce tvrdé práce, mnoho finančních prostředku a pevné nervy.

Základem je zboží s dobrou marží

Zboží s dobrou marží je velká část úspěchu, je vhodné mít na zboží alespoň 50 % marží (samozřejmě čím více tím lépe). Pokud budete mít na zboží velkou marži, můžete mít mnohem menší tým, a tím zisky ještě zvýšit.

Jestliže budete mít na zboží malou marži, tak abyste docílili správných zisků, budete potřebovat velký tým na odbavování zakázek, protože budete muset prodat mnohem více ks, než při zboží s velkou marží.

Jak nastavit cenovou politiku

Nastavení správných cen na zboží je další důležitá složka. Cenu ovlivňuje hned několik faktorů, mezi nejvýznamnější patří:

  • exkluzivita,
  • kvalita služeb (informovanost zákazníka pomocí emailu a sms, co se s jeho objednávkou děje, zboží odesílat do druhého dne a další) a zboží,
  • velká nebo malá konkurence,

Měli byste také zvážit, pokud to jde, možnost zahrnout poštovného do ceny, zákaznici neradi platí za poštovné, proto si raději vyberou zboží s vyšší cenou, ale bez poštovného.

Berte také v úvahu, kolik procent zboží se vám vrátí (zboží, které nebylo přebráno zákazníky). Takové zboží Vás stojí další náklady na poštovné. O tyto náklady byste měli zvýšit cenu zboží. Zákazníci, kteří platí předem, pak mohou mít o tento příplatek slevu. Vždy vypočítejte náklady za určité období.
Prodáte za měsíc 50ks za 2000,-, obrat je 100 000,- vrátí se 10% zboží to je 5ks, kde poštovné stojí 100,- celkem 500,- , z toho vypočítáme navýšení ceny 100*500/100 000=0,5. Pokud zvednete na zboží cenu o půl procenta budete mít vykompenzovanou ztrátu za poštovné.

PPC reklama

Ppc reklamy jsou placené reklamy umístěny v prvních pozicích při fulltextovém vyhledání ve vyhledávačích (google, seznam aj.).  Je to velmi efektivní nástroj, jak svůj e-shop co nejrychleji zviditelnit. Je dobré si najmout odborníka na PPC reklamy, můžete zkusit experimentovat sami, ale věřte, že Vás to bude mnohem více peněz, než kdybyste si na tuto práci někoho najali.

PR články

Pr články jsou články, které mají smysluplný obsah a dokáži velmi dobře zaujmout čtenáře. Pokud budete na svém webu vytvářet nové stránky k vašemu tématu, tedy k tématu k Vašemu zboží, budete ve fultextových vyhledávačích. Tím docílíte toho, že Vám budou klesat náklady na PPC reklamu.

Tágy
Eshop

Komentáře (0)

Uložit
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace